Veckans blogg - v.30

Tänkte börja med "veckans blogg".
Varje vecka kommer jag att utse en veckans blogg. Det är en slumpvist vald blogg som jag har hittat och tyckte var intressant eller fint designad. Men det är ju inte världens lättaste för mig att hitta alla bloggar så för att göra det enklare för mig kan du kommentera detta inlägget. Se till att kommentera med din favorit låt eller ett låttips, så får jag lite variation på min musik också! (:
Jätte snällt om ni vill ge mig låttips, kan jag behöva! :}

För att börja tänkte jag tipsa om min kusin, Nina's blogg!
Hon skriver mycket om musik och vad hon gjort men också en hel del dikter. Se till att checka hennes blogg nu!

Det var inte världens lättste att hitta en bild på Nina då hon tagit bort sin facebook. Men det fick bli en söt bild när hon och jag sover (A)

Kommentarer
Postat av: Tilia

Rolig bild!

sv:utan internet så dör man ju :o

2011-07-30 @ 19:14:04
URL: http://upgrademe.blogg.se/
Postat av: Rebeckalodiin

Ne-yo - Miss independent

2011-08-02 @ 15:50:10
URL: http://rebeckalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0