Ny lista

Orkar inte göra klart den gamla..
Ska istället göra en egen.. och gissa vad? den ska BARA handla om FILM! (A)
Har som sagt gjort den helt själv så om du vill använda den får du det men.. fråga först ^^


Dag 01 - Favorit serie
Dag 02 - En bra film
Dag 03 - Dessa sorters filmer gillar jag

Dag 04 - 2010's film
Dag 05 - 2011's film
Dag 06 - Min manlinga favorit skådespelare

Dag 07 - Min kvinnliga favorit skådespelare
Dag 08 - Denna filmen såg jag senast

Dag 09 - Denna filmen har jag sett flest gånger
Dag 10 - Idag vill jag se..
Dag 11 - Varför jag gillar film
Dag 12 - Så många filmer har jag hemma
Dag 13 - En romantisk film
Dag 14 - En skräck film

Dag 15 - En fantasy film
Dag 16 - En action film
Dag 17 - 3 bra trailers
Dag 18 - Idag har jag kollat på..
Dag 19 - Mina vänners favorit filmer
Dag 20 - Min favorit film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0