Lost

Imorse åkte jag, mamma och Nicklas till bäckebol för att checka onoff's super rea! Tyvärr var den butiken stängd och på dörren hänvisade dem om att man skulle åka till backaplan och den butiken där. Men det sket vi i, istället gick vi till mediamarkt. Jag behöver nämligen en kameraväska, hade sett en där tidigare.. men den var tydligen slutsåld! 
Så jag kollade på filmer istället! Vad annars!? (A)
Jag köpte Lost säsong 1, har helt glömt bort om den serien var bra eller inte så.. det märker jag! Vad tycker ni om Lost? (:
Nicklas köpte 5 filmer! Ovanligt för att vara han! xD Iaf, ikväll blir det
transformers-marathon!! (Y)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Har aldrig sett Lost faktisk, vissa säger att den är bra och vissa säger att den är... mindre bra. Men jag tycker faktiskt serien verkar rätt bra :)

2011-07-28 @ 21:13:33
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0