Göteborg och pyjamasmyyys!

Har precis kommit hem efter en tur i Göteborg med Sandra. Vi stannad först vid backaplan för att se OnOff's rea (de har ju gått i konkurs..) hittade dock inget utan tog nästa buss mot nordstan. Där strosade vi runt en stund, köpte glass och tittade i affärer. Sandra hittade ett par skor och två tröjor, själv köpte jag nagellack ;)
Vi drog oss bort till hedern, såg en hel del snygga killar och kvävde oss själva inne på den stadium-shopen (var sketvarm där inne.)
Men nu sitter jag som sagt här. Har precis ringt Julia och bestämt hur vi ska göra i helgen. Skulle egentligen följt med dem ut med båten i helgen men det blev inställt eftersom vädret inte var på vår sida, ska regna hela helgen. Men ikväll blir'e
Harry Potter marathon! Julia har inte sett alla dem filmerna, så det måste fixas! :o
Nepp, nu måste jag nog dra mig.
Har'e gött haaaj!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HARRY POTTER <3

2011-07-23 @ 00:43:21
URL: http://extragullig.devote.se
Postat av: Emmy

Var på heden i onsdags. Såg ju en hel del snygga killar dåe, men kollade för det mesta på fotboll :)

2011-07-26 @ 00:01:37
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0