Dag 03 - Dessa sorters filmer gillar jag

Kan börja med att säga att jag älskar skräckfilmer! XD
Jag har kollat mycket få action och komedi men inte så mycket längre.. Nu ser jag mycket på kärlek/drama, hehe! Ockås många fjantiga "tonårsfilmer" som ex. mean girls och A cinderella story. Men är öppen för
all film!

När jag var mindre älskade jag fantasyfilmer, ex. Harry Potter och Eragon. Inte så mycket nu längre..
Tycker att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare därför slänger jag in en mini film med Eva och Adam
. Hope you LOVE it!


Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg! :D

hur är det med dig? :)

kram

2011-07-11 @ 17:28:23
URL: http://gallop.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag älskar Eva o Adam! :)



Nu är jag hemma efter två veckor så nu kan du räkna med nya inlägg på bloggen igen :D

2011-07-11 @ 18:15:25
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/
Postat av: Molly

Man kan se att filmen är gammal :P

2011-11-28 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0