cdon.com

Just nu håller jag på att redigera lite bilder jag fotat idag, var med mamma och hälsade på hennes jobbarkompis, de har nämligen föl. Så var med och fotade ;)

Men medans ni väntar tänkte jag berätta att jag precis beställde
filmer ifrån cdon.com, de har en massa erbjudanden om du kikar in på deras sida! ;) Alla första säsonger (tv-serie boxar) kostar 99kr! Och köper man 3 filmer får man rea, sen handlar man för över 200kr så får man en gratis film :P
Iaf, jag beställde One Tree Hill säsong 1, Eclipse, Step up 2 och Step up 3! ;)
Fattar inte hur jag kan ha missat att Channing Tatum är med i Step up 2! :o Har ju sett den filmen innan..


Aja, just nu ger jag tummen upp för cdon.com! Tack till Julia som tipsade mig (Y)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Det påminner mig om att jag måste köpa säsong 7 av oth och Eclipse :)

2011-07-27 @ 23:27:56
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0