Vad gör man inte när man är sjuk?

Jahopp.. då är man sjuk IGEN! Känns som att jag varit sjuk väldigt mkt nu det senaste. :( Jätte jobbigt!
Det började i tisdags då jag frös väldigt mkt på kvällen (feber). Sen när jag vaknade i onsdags så kunde jag knappt svälja eftersom halsen brände! Jag hade också huvudvärk och kunde knappt sätta mig upp utan att det kändes som huvudet skulle explodera! Så.. hela dagen låg jag i soffan och försökte tänka på annat än att jag kommer att missa matchen som är på eftermiddagen. Jag som var så taggad på att spela! :(
Natten mellan onsdag och torsdag vaknade jag lite då och då eftersom det blev svårt att andas med munnen. Hade massa slem i halsen..
..:TIPS:..
Har du ont i halsen och kan knappt dricka eftersom det gör så ont? Testa blåbärssoppa eller nyponsoppa, det funkar alltid!
Har du ont i huvudet så lägg ifrån dig allt elektriskt som ex. mobil, tv och dator
Blir du rastlös så kan man alltid ta fram skissblocket eller läsa en bok. I onsdags kom frida-tidningen, passande!

Tänkte lägga in en bild på korsordet jag löste igår.. men det orkar jag inte! x)
KRAM//Sjuklingen

Kommentarer
Postat av: Joooosefin

är oxå sjuk!!!

krya på dig Tessan <3

2011-02-03 @ 13:40:09
URL: http://extragullig.devote.se
Postat av: Julia

Sv: kanon!! Det kmr bli bäst! (y)<3

2011-02-05 @ 10:33:28
URL: http://foreverjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: ellerhur!!



Fast jag tkr att det är ganska mongo när han börjar gilla hennes mamma x]

2011-02-06 @ 11:26:44
URL: http://foreverjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0