Vinn en julklapp!


Överdriven inslagning, I know! (A)
Hemma har jag något som bara ligger och skräpar, kan inte berätta vad det är för då förstör jag ju det roliga. Men det är något som jag tror de flesta (som delar mina intressen) skulle gilla! Och så igår fick jag en "snilleblixt", varför inte lotta ut denna sak bland mina läsare!?

För att delta behöver du bara kommentera detta inlägget. Skriv både för- och efternamn. 
Där man kan skriva sin mailadress ska du skriva din postadress. Så att jag kan förstå, något i denna stilen ->


Observera att jag tagit en random adress, vet inte om den finns eller inte. Men bara så att ni förstår på ett ungefär. 
När det är gjort så är du med!
Det finns dock lite andra detaljer som kan ge dig större chans till att vinna, men det är inget måste.

- Följa mig på twitter. @Tessan9222
- Följa bloggen via bloglovin'
- Länka tävlingen i din blogg 
När du har gjort något av detta skriver du det i samma kommentar som du anmäler dig med. Jag vill alltså inte ha flera kommentarer ifrån en och samma person.



Utlottningen går till så att jag skriver upp alla deltagarnas namn på lappar. När dagen kommer så låter jag någon av mina föräldrar dra en lapp och namnet som står på lappen är också namnet på den lyckliga vinnaren!
När tävling avgörs är inte bestämt utan vinnaren kommer dras någon gång mellan julafton och nyår. Man kan alltså se det som en försenad julklapp!

Jag kommer inte heller avslöja vem som vunnit här på bloggen, utan det får komma som en överraskning i brevlådan. Några dagar efter att jag skickat paketet, först då berättar jag vem vinnaren blev!
Lycka till nu alla!

Då hoppas jag att jag fick med allt. Är det något ni undrar över kan ni kontakta mig via [email protected].


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Jag är gärna med! :) hehe jag följer dig via bloglovin och twitter :)

2011-12-08 @ 17:03:03
URL: http://Emcioz.devote.se
Postat av: Sandra den bästa

Hihi jag är med!

2011-12-08 @ 17:35:55
Postat av: Sofia Ståhlknapp

Jag är med O.o :)

2011-12-10 @ 17:23:20
Postat av: Cecilia Sundman

Roligt idé, jag är självklart med!

Överraskningar är roliga ;)

2011-12-11 @ 15:41:53
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Isabella

jag är med!

2011-12-12 @ 19:30:34
URL: http://plattfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0