Mean Girls 2

Allt börjar bli bättre nu :}
Inatt söv jag hos Julia, vi hade tänkt att kolla på OC men det blev inte så :P Vi kollade på lite andra filmer istället! Först var det.. "Black out" (tror jag det hette) som gick på tv:n.. haha, rätt kul ändå! Sen kollade vi på en konstig film där Mischa Barton var med. Filmen var kass rent ut sagt! Kommer inte ens ihåg vad det hette .. high school .. något.. XD Aja, efter det såg vi iaf på "Mean girls 2", den var bättre än vad jag hade trott :o Fast den var ändå en "kopia" av orginalet.. man kunde nästan lista ut vad som skulle hända eftersom det inprincip var samma som i den första filmen..

Idag cyklade jag hem. Nu är antagligen Julia och tar bort sitt gips, det var på tiden!
KRAM//TessanK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0