Dagen :]

Tjaoo! Idag gick jag till skolan. Som ni såg i det andra inlägget har jag varit sjuk (Elr är, det beror på hur man ser det.) Dagen har varit.. låång och väldigt konstig ;P
Det började med att jag försov mig. Jag hade tur för Emmas mamma kunde köra oss till skolan annars hade jag nog hoppat över första lektionen. Jag vaknade nämligen 28minuter över 7 och om vi skulle cyklat skulle jag träffa Emma halv. Jag behövde verkligen duscha så jag skyndade mig ner och duschade på ungefär 1min *stolt!*. Sen fixade jag resten, hoppade över frukosten och sprang ner till stället där de skulle hämta upp mig. Dom hämtade mig 20 i 8. Så antar att jag gjorde mig iordning på rekord tid idag. :D Jag brukar tycka det är stressigt när jag vaknar en halvtimma innan vi ska åka. MenMen.. :}
Desstuom hade vi lång dag idag. Från 10 i 8 till 5 i 4 tror jag det är .
engelskan hade jag nästan ingen röst. Inte heller resten av dagen, det blev ju bättre och bättre men kunde ändå inte skrika (inte för att jag försökte XD).
SO:n skulle vi debattera, det var bara jag och Aron i våran grupp där så jag blev tvungen att ta upp vissa frågor trots att jag inte hördes så bra. Men det gick väll helt okej ändå! X'D
Sista lektionen var idrott. Då var Peo så snäll att han lät mig och Emma gå hem tidigare. Emma har nämligen någon sorts bihåleinflammation(?) Tror det va så. :P Men det var iaf snällt av Peo!
Nu ska jag börja plugga inför SO-provet imorgon. Tjaoo! =3
KRAM//TessanK
                        

Kommentarer
Postat av: fannyy

naj suuurt med SO-prov, ._. <3

2010-09-16 @ 19:49:57
URL: http://heartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0