Step up

Vet att det var längesen jag bloggade. Har bara inte haft tid. Om jag ska vara ärlig så är jag inne i en "jobbig" period just nu. Och nej jag vill inte prata om det!

Aja, men det här inlägget kommer iaf handla om en film, som jag älskar! (L)
Nämligen.. "Step up"

Älskar den manliga skådespelaren, tror det är för att han även är med i filmen "Dear John" som jag också gillar!
Jag tänker inte anslöja vad filmen handlar om :P Hehe, så elak är jag. Nej men det är bara för att om jag ska börja förklara så kommer jag säkert berätta hela historian om filmen, alla händelser o.s.v. Det går ju inte! XD Jag kan avslöja att det handlar om dans, mest hip hop/street.

"Step up 2" gick på tv i helgen för er som inte såg den. Den fick på lördagen tror jag. Den är dock bara hälften så bra som 1:an men men.. den är ändå helt okej. Jag hoppas det kommer ut en 3:a. Isf kommer jag vara bland de första som ser den! <3

Det var allt för mig
Tack och hej! <3
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: ne det var grymt kul :D thailand var det :)

2010-10-12 @ 17:14:45
URL: http://heartyou.blogg.se/
Postat av: Josefin

den har ja sett men minns typ inget! var den bra?

2010-10-12 @ 18:39:23
Postat av: Emma

Är den bra ? ;)

2010-10-16 @ 15:12:24
URL: http://justmyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0