OTH

Japp, då var det dags för mig att visa min nördighet till One Tree Hill! Om man nu kan uttrycka det så(?)

Är nu inne på säsong 5. Har kollat klart på hela säsong 42 veckor. Och om man räknar med att jag måste vänta 52(?)minuter efter att ha kollat 75(?)minuter så har jag...officielt blivit en OTH-nörd! :'D *
STOLT!*
Men.. eftersom jag redan sett säsong 5 och 6 hemma hos
Julia så tror jag att jag ska låna dom av henne. Ta en helg (då Julia gärna får vara med.. och någon mer kanske?!) och nörda genom de säsongerna snabbt. Sen kan jag fortsätta med "det som inte blivit sett av Therese Kristina Karlsson ännu.." .
Det kommer bli nice! (Y)
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Hur orkar du egentligen ? x) Man får ont i ögorna av att kolla på tv 24/7 x)

2010-11-26 @ 23:40:37
URL: http://emcioz.blogg.se/
Postat av: Julia

Haleys huvud ser mongo ut (a)....

2010-12-12 @ 22:03:02
URL: http://foreverjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0