Prao-plats funnen!

ÄNTLIGEN!
Nu har man hittat en prao plats! Och jag är dessutom väldigt nöjd!
Ett hunddagis i Göteborg. :')

Det började med att vi skulle ha håltimma i 1tim och 30min så jag och Emma bestämde oss för att gå hem! :P
Hon gick hem till sig och jag till mig. När jag kom hem så sökte jag lite på: 'www.Grannar.se' jag hittade då ett hunddagis som jag tyckte såg trevligt ut.
Sen blev det stressigt till skolan men iaf XD
I skolan berättade jag till Emma om att jag hittade ett hunddagis som jag kunde tänka mig att prao på. (Eller igentligen sa ja det på msn innan jag gick till skolan, men men...) <3
Så efter skolan bestämde sig Emma för att ringa till hunddagiset.
Och rätt som det var började hon skriva massa "JAAAAA! :D" till mig på msn!
Först trode jag hon skämtade men nej, vi hade fått en prao plats!

hahah aa, ni ska bara veta hur mkt vi har letat efter praoplatser!
Äntligen säger jag bara! :D<3

Det ska bli SUPER DUPER KUL! XD<3

KRAM // TessanK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shobre din daGGMASK! :d

Detta kommer lätt äga! :d

2010-03-30 @ 16:28:03
Postat av: Elise

Åh, gud vad skoj på ett hunddagis!! :D

2010-03-30 @ 21:02:13
URL: http://buselise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0