Hemsk vecka!

Trots praoplatsen så har denna veckan varit hemsk!
Kan jag inte bara få hoppa över morgondagen och gå direkt till påsklovet!? :'(

Känner mig hemsk och det är allt jag behöver säga!!

Hela veckan har varit snurrig.. vi har haft "skapande vecka" och jag trode det skulle bli kul att man skulle få prova på olika konst grejer m.m. Men NEJ, det får man inte!
I måndags hade jag yoga, i tisdags hade jag hemkunskap (det va väll okej) och idag skulle vi haft japanska, men läraren kom aldrig! Och imon blir det dans... -.-'
Och dessutom vet jag inte när jag ska till skolan imon.. sånn dålig koll har lärarna!

Längtar till lovet då kan jag träffa Nina och.. bara prata!

kram ..... // mig ...

Kommentarer
Postat av: josefin

jättekonstig vecka! dålig planering..

2010-04-01 @ 20:07:10
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: Elise

Uschdå! Hoppas dom bättrar sig med planeringen!

2010-04-02 @ 19:31:25
URL: http://buselise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0