Fredag blir till Lördag

Fråga mig inte vad jag menar med rubriken! :')


Har börjat samla till en systemkamera!
[Inte just denna, en Canon eller Nikon - har inte bestämt mig]


Iaf.. I fredags så åkte jag och Emma ner till kungälv, jag köpte en röd tröja. Sen skulle vi kolla om dom hade praoplatser på kexfabriken, men NEJ det hade dom inte. Dom tog inte emot praoelever på hela vår-terminen. Jobbigt! Så istället gick vi runt och frågade på lite olika cafén. Men NEJ ingen hade plats.. Humm.. tror det kommer bli svårt att hitta en plats. I värsta fall får jag praoa hos mamma en vecka. Hon jobbar som underskötska och dessutom så jobbar hon natt, så komer få vara uppe hela nätterna och sova på dagarna.. nej tack!

Idag/Igår .. så spelade vi match mot skår! Vi vann med 6-0 , konstigt nog ;) !
Jag fick väll 3 bra skott på mål, resten va bajs.. ch jag tyckte inte att jag spelade bra heller -.-'
Asså mitt självförtroende ligger verkligen på 0 elr typ -10 ..
Orkar inte mer... Jag är för lat för att sköta mina läxor ordentligt och det går inte alls bra på träningarna längre :'/
Yes, men nu blev det ett ganska långt inlägg. Vi ses!
KRAM // TessanK

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är bäst, km igen nu ! <3

2010-03-23 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0