Julia & Elin

Denna veckan har jag varit mkt med Julia och Elin.
I tisdags åkte jag och Julia ner till utesimbadet. Vi åt även på Bettans salladsbar m.m. Vi hyrde "sex and the city 1"hemmakväll. Sen sov jag över hos Julia och hon visade mig "One tree hill" som jag genast blev beroende av! Vi satt uppe till halv 7 och kollade! [Jag ångrar det INTE].
onsdagen sov vi typ hela dagen, vaknade vid 1 och åt inte frukost/lunch fören vid 4. Sen kom Elin och vi kollade på "Sex and the city". Först va vi ner till hemmakväll och köpte Ben&Jerrys. Efter den filmen blev det "One tree hill" igen! Fast det här gången bara till 5.
Nästa dag åkte vi in till göteborg och kollade på "Sex and the city 2"bio. 2:an va mycket bättre än 1:an!
Tack för min roliga vistelse hemma hos Julia m Elins sällskap! :'D Har varit jätte kul! 
KRAM//TessanK
 

Kommentarer
Postat av: Louise

One tree hill är så braa! Iaf dom gamla avsnitten :D



Synd att det inte blev något Liseberg idag, vi får ta det någon annan dag istället :D<3

2010-07-30 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0