Eclipse

Gick ÄNTLIGEN på eclipse bion idag!
Jag hittade några att gå med.. Jossan, Louise & Amanda >.<
Innan åkte vi till nordstan. Hittade inget speciellt, fast letade inte särskilt mkt heller så får skylla mig själv.
Sen kl. 6 gick vi då på bion, den var som jag väntade mig.. BRA! :D
Alla twilight filmer är bra.. live with it! DX

Och så vill jag säga GRATTIS till EMMA !!
Hoppas du haft en super bra dag! Kram Tessan =3

Dessutom har jag kommit på vad jag önskar mig.. MOhahahaha!
Jag vill ha nya tapeter i mitt rum, sedan ska jag rensa bort massa så att jag bara har en hylla och så vill jag ha nya mattor m.m. Jag vill ha större ytor. Sen vill jag få mina efterlängtade tevekanaler.. -.-
Eftersom det är ganska mycket begärt så får jag önska mig allt annat i julkalapp, det är ju inte så stor mellanrum menar jag :D

I JULKLAPP önskar jag mig..
Tonvis av filmer!
Jag ska skriva en lååååång lista med filmer som jag önskar mig (:
Sen är det bara att hoppas på att man hår några av dom. Jag önskar mig inget annat! Föjligtvis något av de grejerna jag ville ha i födelsedags present, om jag nu inte fått det. :D

Jupp, det är vad jag önskar mig.. Så vad önskar ni er? >.<

~ Grejade lite i photoshop ~

KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: josefin

De va skoj :D

2010-07-08 @ 21:29:09
Postat av: Amanda

Skoj skoj skoj :D

2010-07-09 @ 13:54:44
URL: http://extraklumpig.blogg.se/
Postat av: fannywikström'

du e braa på att riita D: <3 vill också ._.

2010-07-14 @ 18:57:17
URL: http://deutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0