Upp o Ner dag!

Ojojoj vad mkt som har hönt idag! ^^
Massa dåliga o roliga nyheter. (':
Jag tar dom som dom kom på dagen
xD

Det började med att jag va glad o nöjd när vi kom till skolan. Okej en skoldag är som vanligt ganska jobbig o tröttsam. Men förutom det så va det bra.
När halva dagen har gått får vi ett besked om att en i 8:a ´s mamma har dött, i canser.
Jag blev inte jätte ledsen för det. Okej det e hemskt som bara den! Men jag känner inte killen, vet knappt vem han är. Men det e ändå riktigt synd om honom!
Sen började några fler gråta p.g.a att dom tyckte synd om honom.
Och det värsta va ju när min kompis började gråta för hon har verkligen en anledning. Kanske inte ska berätta det (privata grejor) men när man såg hur ledsen hon va så fick man helt enkelt tårar i ögonen.
Jag grät aldrig men va säkert röd i ögonen som jag alltid blir när något e pinsamt eller ledsamt.

Den sista lektionen va matte .. en lektion som BRUKAR gå trögt, jo det gick ju ännu trögare idag!
Och igentligen skulle vi sjunga singstar på SO:n men alla va så deppiga så det va inte kul! -.-

Men här kommer en Rolig nyhet!
Efter skolan åkte jag o klippte mej..
Här är en bild, blev sådär nöjd. Inte som jag hade tänkt mig.. men det duger.


Efter klippningen va det dags för att spela innebandy match mot 94:orna! x'D
Det va skit kul att spela. Även fast jag kände av min sträckning i låret lite då o då.
Men jag klarade hela matchen o det är jag glad för!
Matchen slutade 3-1 till oss!
Vi är såklart stolta eftersom förra gången vi mötte dom så blev det lika.
Och gången innan vann dom. + dom är ju ett år äldre än oss! *stolt*

Japp, som du kanske märkt blev det ett väldigt långt inlägg idag!
Tack för att du läste. Lämna gärna en komentar!

KRAM // Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev bra :D

2010-01-22 @ 22:28:05
Postat av: Johanna

Svar på; SUUUUCK!!: Söker inget speciellt jobb, bara så att jag lyckas få ihop tillräckligt med pengar för att kunna försörja mig själv och hästen :P



Svar på; "Hjälp? ." : Du går in på "Design" sen står de "Redigera stilmall" där någonstans står det Header, sen background sedan något inom paranteser. Koden som är inom paranteserna är den du ska byta ut.. (du högerklickar på den bild du ska ha och sedan "Egenskaper" sen kopierar du URL adressen) Det är den som ska stå inom paranteserna ^^



Borde funka :)

2010-01-23 @ 17:31:18
URL: http://johannavkl.blogg.se/
Postat av: Elise

Ett arbete där vi ska fundera vilkety företag vi skulle starta om vi skulle starta ett, och sedan lägga upp ett program för hur det skulle se ut;)



Jag tycker du blev fiin i håret efter klippningen!

2010-01-23 @ 20:51:22
URL: http://buselise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0