Snowracer IGEN!

Japp, det är ju inte första gången.. men har åkt snowracer idag !
Som omväxling så åkte jag med Julia idag. Emma kunde inte vara med. ^^
Det va som vanligt KUL KUL!

Vi skulle åka båda två på en snowracer. Och precis innan hade två andra tjejer (yngre) gjort det så vi tänkte hihi detta ska bli kul. Ooooooooh JA det blev det! x'D
Vi ramlade i mitten av backen o dom andra två tjejerna bara gick förbi oss. Snacka om att vi skämde ut oss!
Det det e ju det som e kul, att skämma ut sig!
Som Nina alltid säger: "Man kommer skratta åt det när man blir äldre!"

Idag har jag även pluggat spanska som en himmla idiot ;')
Nääe.. men jag har försökt banka in orden i huvudet. Men trots det så kommer jag inte ihåg mer än hälften -.-'
Blir sååå irreterad! .... *ingen komentar*

Det får bli allt för idag. Tack o hej leverpastej!
KRAM TESSAN

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha ja men snowracer är roligt :D



Skönt att gjort lite spanska :) Själv orkar jag numera aldrig ta itu med skolarbetena, illa! :O

2010-01-20 @ 22:13:52
URL: http://buselise.devote.se
Postat av: Juliaa.

Hahaha, BÄST var vi Tessan :D

Vi kan väl skylla på att dom tjejerna var så små och fick lättare plats på den?! x)<3

2010-02-05 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0