The Hillywood show!

Japp nu har man fått reda på att man ska spela matcher o.s.v. ^^

Idag är det träning. Börjar kl.6 (:
Julia kommer o plockar upp mig...
Matildas pappa kör hem.

Imon efter skolan ska jag först åka o klippa mig. [Hoppas det blir bra!]
Sen ska jag spela match mot 94:orna x'D
Ska bli kul, fast det kommer nog vara rätt svårt ändå! c'')

På söndag ska jag oxå spela match. Jag spelar "den sena matchen" så det är på eftermiddagen.

DAGENS TIPS!
Jag vet inte hur det är med er men.. har ni hört talas om "The Hillywood show" !!?
Dom är bra! Det är två tvillingar.. o aa dom gör komedifilmer av olika filmer.
Här är ett klipp från när dom gör komedi av New moon:

Hope you like it because I LOVE it! <'3

Tack o Hej // Tessan

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhejj xd

Videon va inte bra xd

Haha om jag erlänner, sämre än sämst xD

Eller aa inte sämre än vargjakt ... :P

Men aa den var tråkig ^^ :P

Haha Jag e kanske udda .

Hejjsssvejjs"

2010-01-21 @ 16:34:34
URL: http://galeniponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0