Värmlands resan!

Nu har man varit i Värmland och hälsat på släkten! :)
Har även åkt skidor :)
Tog tyvärr inte så många bilder...

Det blev jag och Nicklas som åkte. Jag åkte skidor och Nicklas snowboard. Mamma hade ingen lust att åka så hon stannade i stugan med Morfar och Mariane.

Förutom att vi åkte skidor så gjorde vi inte så mkt. Vi spelade mkt kort och jag kollade STÄNDIGT på film!
Haha kolla in det här.. gör en liten tabell av mitt filmtittande! -->
___________________________________
Filmer:              |   Antal visningar: |
| Twilight                |      2 gånger           |
| InkHeart              |      2 gånger           |
| Harry potter 4      |      1 gång              |
| Harry potter 6      |      1 gång               |
| Natt på museét     |      1 gång              |
| Dinotopia             |      1 gång              |
| Van helsing          |      0 gånger           |
| The lost world      |       0 gånger           |
| I am legend         |       2 gånger           |

Jag har kollat på 10 av 9 filmer :)
Coolt va? >.<

HeHe^^ Japp man kan säga att jag har "knarkat" filmer på lovet.
Fast jag hade ju bara med mig dessa filmerna men kunde inte ta med fler. Väskan va full! :'O

Tänkte att  alla kanske inte vet vad det är för filmer .. men kan ju inte ladda upp trailar på alla.
Men här kommer iaf trailerna till "I am legend" .. Den är JÄTTE BRA!

Ledsen om ljudet blir dåligt eller så. Hinner inte fixa, sa dra och hämta Nina på busstationen nu (:
SES! <3
KRAM // Tessan

Kommentarer
Postat av: Juliaa Karlsson :D

Hejj Tessan. Jag har sett I'm a legend ;D

Höhö <3

2010-02-24 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0