Tjenis! *.*.*.*.*

Idag har det väll varit SÅDÄR i skolan.
Hade vollyboll tunering, vi va den enda klassen som hade förljt reglerna med att det ska vara 3 tjejer och 3 killar i varje lag. Så det va inte så kul när vi skulle möta killa hela tiden.. -.-'
I och för sig så... Vi vann ju. Men vi spelade inte bra och det va inte kul, så vad gör det för nytta?

Ikväll ska vi ha en "föräldra-kväll" ala föräldrar ska komma och så ska vi visa teater, film och en liten konsär.
Det kommer väll bli kul tror jag x3
Mamma har iaf bakat sina berömda kärleksmums ! *MUMS*
Och under kvällen ska jag och Emma sälja lotter. (':
Vet inte om det ska bli så kul och göra det hela kvällen men vad har man för val? ^^

Och imon är det matteprov!
Ska ner och träna nu. Känner mig inte redo.
Speciellt inte eftersom Louise sa att det va svårt.. och hon BRUKAR tycka att matteproven är rätt lätta. Medans jag alltid tycker dom är svåra -.-' Hur ska detta gå?

Det va allt för denna gången. Blev ett ganska långt KLAGO-inlägg. Men aja får hoppas att det blir roligare nästa gång. ^^
P.s Den filmen som jag visade på mig och Nina. Det är en gammal flm. Till helgen (innan vi åker) så ska jag ladda upp den nya jag har gjort ^^ (:
En varning är att den är VÄLDIGT hysterisk ! X3

KRAM // TessanK


Kommentarer
Postat av: m

-NI LÄSARE BESTÄMMER!-

vad vill du se mer i min blogg?

LÄS MER PÅ BLOGGEN&KOMMENTERA GÄRNA OM VAD DU VILL SE MER UT AV I MIN BLOGG!:)

2010-02-10 @ 18:01:13
URL: http://mmichellerunquist.blogg.se/
Postat av: jessica ♥' din vän '

HA det var supper mumsigtt :) Oj annasskulle jag kunna sicka .P

2010-02-10 @ 19:12:27
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Mejjah(:

Ja, det var det för mig i början, men det går bra nu^^<3

Tack detsamma :D<3 är det dina djur i headern??:))

2010-02-10 @ 20:50:22
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0