Köpte 3 filmer idag! :'O

Idag har jag inte gjort så mkt. Vaknade 5 i 10. Mellan 10 & 13 så har jag legat i soffan och haft feber. Blivit yr när jag satt mig upp. Fast det brukar man ju bli när man är sjuk. Elr aa iaf jag (:

Men sen bestämde jag mig för att göra något. 
Så jag, mamma och Nicklas åkte till Bäckebol. Där köpte vi lite mat m.m
Jag köpte även 3 filmer xP
Eftersom jag kanske inte får åka skidor i Värmland så kommer jag ligga och kolla på film ett bra tag!
Jag köpte: Twilight, Inkheart och en film som är 4 timmar lång :)
Mamma köpte: Mamma Mia! Så den kommer jag nog också kolla på.

I går när jag hade åkt hem från skolan så letade jag upp mitt gammla skiss-block. Har inte målat något på länge så jag började måla av en av mammas "porslins dockor" .
Kanske laddar upp en bild på den senare men har ingen just nu (:

Sen har jag en fråga till Nina:
"Jag hittade en bild i mitt skiss-block där det är någon som håller i ett äpple. Och jag vet inte om det är du eller jag som har gjort den :O Känner du igen det?"

Jag kan ta en bild på den med XD

KRAM // Tessan

Kommentarer
Postat av: D O L L Y

tack så mkt:)

2010-02-13 @ 18:36:57
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: linneaa

sv; tack :)

haha eller hur, men nu gick det igen :D

2010-02-13 @ 19:23:05
URL: http://ainalinnea.blogg.se/
Postat av: qwentus- matilda

yes! :D

allt bra med dig? (:

2010-02-14 @ 14:08:12
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0