Filmkväll

HejHopp! Igår/inatt var jag på filmkväll hemma hos Louise =3
Jossan & Amanda var också där!
Först åkte vi ner och hyrde filmer. Det blev Avatar, Flickan från ovan och AllaHjärtansDag (Titlarna på svenska då!)
Avatar var nog bäst (: Fast hade redan sett den, men den är ändå bra >.<

Sen åkte jag hem ganska tidigt idag, mamma var ute och körde så hon plockade upp mig. Sen, nästan direkt så åkte jag till Sandra. Vi gick ner till kungälv. Först till Willys och köpte dricka, sen spelade vi minigolf..*HOST!* Sandra vann *HOST!* Efter det gick vi till Glasscafét och käkade glass XD Sen kollade vi lite på hemmakväll och Maxi innan vi gick hem. :]
Nu sitter jag här, tror att jag och mamma ska åka och bada snart ^^ Kanske [:

Tyvärr tog jag inte en enda bild.. så här får ni en TRÅKIGNina >.<
Som jag ska träffa nästa vecka! <3

www.thefreakofmind.blogg.se
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Ja de måste vi!! :D riktigt skojj va de

2010-08-10 @ 20:03:57
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: Louise

Rolig kväll! <3 Liseberg nästa vecka? :D

2010-08-11 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0