Skola, läxor, skola, läxor...

Okej rubriken är kanske lite väl överdriven, men det känns faktist som att man inte hinner med så mkt mer än skolan och allt runtom skolan just nu. :/
Vi har överdrivet mkt spanska glosor tills imon och på fredag har vi engelska prov!
Nästa vecka är en matte prov o.s.v.


Okej det va inget intressant :S
Och så ville jag inte sudda ut eftersom jag skrivit så långt. HaHa!

Men idag började det iaf regna .. -.- Tråkigt!
Kan inte sommaren komma snart!?

Saknar Nina otroligt mkt! :O<3

Bilderna är från mitt och Emmas regortage om smådjursakuten (:
Kommentera?

KRAM // TessanK

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar din mössa Therese ! :D <3

2010-04-28 @ 20:53:10
Postat av: Tessan

Hhaaha tack, fast den är inte min :$ :D

2010-04-28 @ 22:11:29
Postat av: josefin

söta bilder! :D

2010-04-29 @ 16:39:26
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: Nina

DET E MIIIIIIIN MÖSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'OOOOo



Saknar dig med bruden;)<33

2010-05-04 @ 15:34:37
URL: http://thefreakofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0