Fråga?

Jahopp, detta inlägger kommer antagligen inte bli så roligt. Har inget intressant att skriva om.
Men trots det så gör jag ett litet inlägg eftersom jag har fått ett litet klagomål.. nämner inga namn för jag vill inte avslöja Amandas identitet! Men iaf.. :)

Just nu sitter jag vid Pappas dator så har inga "sevärda" bilder att ladda upp. >.<

jag har precis varit ute på en promenix med Mira. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! ^^
Kanske se om det är något på tv. x)
Vad brukar DU göra när du har tråkigt?

KRAM
//TessanK

Kommentarer
Postat av: Absolut inte Amanda

Puuh, tack för att du inte avslöjade mig !

2010-04-22 @ 17:06:14
Postat av: Inte Amanda iaf

Puuh, tack för att du inte avslöjade mig !



Jag brukar lyssna på musik och sjunga med när jag har tråkigt, Haha (y)

2010-04-22 @ 17:16:55
Postat av: Amanda

hahaha ojoj nu blev de två inlägg :S fy va misslyckad jag e :D

2010-04-22 @ 17:17:39
Postat av: Louise

Vem är det som är misslyckad?! Det står ju bara att det inte är Amanda, hur ska man då kunna veta?! :S



Jag får aldrig såna problem, för jag är sååå rolig att jag aldrig har tråkigt, borde du oxå prova! :D



Förresten, nu är det dax att skriva ett nytt inlägg, nu har du fått hela FYRA kommentarer, mohahahaha!



Detta blidde lite långt! (a)

2010-04-22 @ 18:52:56
Postat av: Amanda

Men nu fattar jag inte va du pratar om xD

2010-04-22 @ 21:22:20
Postat av: josefin

lojsan är sämst<3

2010-04-23 @ 14:44:02
Postat av: Tessan

Hahaha! Vad roliga ni är!

AMANDA: Jag tror du har gjort 2 inlägg och sen har någon som INTE heter Amanda gjort dom andra. Du kan väll läsa? :)

LOUISE: Gillar långa komentarer :) Fortsätt med det! <3

2010-04-23 @ 23:33:02
Postat av: Louise

Jossan, tyst med dig! Jag är bäääst! :D



Du kan få en till lång kommentar Tessan :D

Jag längtar tills imon, det ska bli sååå kul :D jag, Amanda & Jossan åker ju direkt dit efter fotbollsmatchen, så ni andra får bestämma hur ni gör :D om ni inte redan har gjort det då förstås...

Du kan ju alltid se på film om du har tråkigt.. om du känner för thriller nån gång rekomenderar jag "Disturbia", såg den med Amanda & Jossan igår :D(y)

Blev kanske inte sådär jättelångt, men längre än lilla Jossan som bara ljög i sitt inlägg iaf :D

2010-04-24 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0