We're the Millers

Letar ni efter en riktigt go familjefilm så kan jag starkt rekommendera "We're the Millers."
Snabb sammanfattning: David säljer knark men han blir rånad när han försöker rädda grannkillen, Kenny, en riktig mes. Han blir skyldig sin chef mycket pengar och för att bli av med skulden ska han åka till Mexico, hämta en stor beställning knark och sedan åka tillbaka in i USA. Vilket ni säkert förstår är ett mission impossible. Så för att se så oskyldig ut som möjligt klär han ut sig till en "familje-pappa" och en udda skala människor får spela hans familj. Hans granne Kenny. En hamlös flicka. Och strippan Rose (Jennifer Aniston) som också är en av hans grannar.
 
Det är som sagt en mysig familjefilm. Kanske ingen jag skulle vilja se igen, själv. Men tillsammans skrattade vi vid flera tillfällen. Om det bara är min familjs humor vet jag inte men tror nog många uppskattar denna filmen på olika sätt. 
 
Blub Blub här kan ni se TRAILERN. IMDB. STREAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0