Flying Unicorns? u said what

Hej alla creepers som fortsätter checka in på denna blogg trots att jag uppdaterar 'once in a decade'. Ni är nu 4 stycket och tycker synd om er så kände därför för att göra en uppdatering. "Om vad?" Tänker ni då. Ja ni, vette fan.
 
Yes, så här sitter jag halv 2 mitt i natten och tänkte skaffa mig ett tumblr konto. Känner mig väldigt kreativ som jag alltid gör när alla normala människor ligger och sover. Så jag skapade mitt konto. Döpte det till FlyingUnicorns och loggade in. Jaha, då visade det sig att jag redan hade ett konto. Ett tråkigt och totalt oinspirerande. Så jag raderade alla inlägg och försökte skapa något fiffigt men insåg snabbt att jag inte vet ett skit om tumblr. Slutade med att jag raderade hela kontot och hamnade här istället. gamla hederliga  bloggen. Hej.
Dock har blogg.se förändrats mycket det med och jag har glömt helt hur man kodar och designar. Well, inte för att jag visste mycket om kodningen från början.
 
Vad snackar jag om? Ingen bryr sig. Och Nina kommer döda mig för att jag bloggar här och inte i våran blogg, haha. Det är storm ute.. önskar att jag hade försökt sova istället, nu kommer jag aldrig somna. MUSIK. Det är vad jag behöver. Men så funkar inte min spotify.
 
Med bomull i öronen säger jag godnatt! GO'NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0