TVÅTUSENTRETTON

Jag startar då detta året med en rejäl förkylning. Toppän! Tycker mitt nattduksbord är väldigt fint just nu. Fick en massa doftljus i julklapp (eftersom det var i princip det enda jag önskade mig) så älskar att ligga och mysa i sängen med både julstjärna och doftljus tänt, samtidigt som man nördar roliga youtubeklipp... och äter godis.
 
Kanske gör ett inlägg senare där jag visar vad jag fick i julklapp, skulle det va kul? Det är många som ser sådana inlägg som skrytsamma och bara irriterande, men jag tycker det är kul att se vad andra fått osv. Hoppas ni inte är av den sorten som ogillar det! Isf.. "you just have to roll with it, dude!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0