Priest

Kom precis på ett väldigt kul sammanträffande.. nästa vecka fyller jag 17 år och just nu ligger jag och kollar på "Priest" vilket är en film jag fick i present av Nicklas förra årets födelsedag. Ehehehe, väldigt kul sammanträffande, right? Fast nä. 
 
Filmen är förresten riktigt bra! Ett par bra skådisar är med som t.ex. Paul Bettany, Karl Urban och Cam Gigandet. Dessutom är det bra animerat också, så trovärdigt det kan bli antar jag. Haha måste bara ta och visa er två så kallade "B-filmer" bara för det.. "2012: ice age" och "The 7 adventures of sinbad". Haha dör seriöst på båda! Shit vad vi började skratta när man först fick se jättekrabban i 7 adventures of sinbad.. kan erkänna att jag inte såg klart någon av dem. Kan man inte skriva på baksidan eller "OBS, B-film" eller något? Man blir så besviken när fodralet är så bra gjort men själva filmen är kass. 

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Big day tomorrow.. vi ska simma på idrotten.. (Hatar mitt liv!) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0