Värmland

Kom hem igår men är inte speciellt duktig på att uppdatera, jag vet. Men i vilket fall, som jag skrev tidigare har jag varit i Värmland och träffat mormor, morfar och deras respektive. Fyller år mañana så blev firad lite i förväg där uppe. Marianne hade gjort en jätte go tårta! Är egentligen inte så förtjust i tårtor men denna va mumma! 
 
Annars hände väl inget speciellt, tycker det är mysigt att åka bil och blir inte alls trött av en 4-timmars bilresa. Blev en road trip med mamma, hur kul som helst! Det hände inte mycket utan vi mer eller mindre åkte från ställe till ställe och fikade hela dagarna, haha fast det är ju kul det med. Bilderna ovan är från min instagram (@tessan9222) men hade med mig systemkameran också så kanske visar fler bilder någon annan gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0