Kamerajäveln är trasig.

Så var det med det. Min kamera är TRASIG! Typ.. jag vet inte vad det är med den men det går inte att ladda över bilder till datorn längre! Allt annat funkar bra men jag kan inte föra över dem ifrån kameran till datorn. That sucks! Fick panik först när jag märkte det men tänkte att det säkert var tillfälligt eller datorn fel (haha, hellre att skoldatorn pajjar än min systemkamera.) Men nej, jag testade på Nicklas dator - funkade inte där heller. Buhuhu.. blir seriöst ledsen. Är nu lika sur som på bilden ovan, haha, bilden är från förra årets tunnbrödsbak hemma hos Pedersens.
 
Det är också anledningen till varför jag inte bloggar lika ofta, använder mammas kamera eller mobilen men gillar inte mobilbilder så det får bli som det blir. FML!

Kommentarer
Postat av: Tha sandwich

Testa med ett annat minneskort? :))

2012-11-21 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0