Brev från Nalle Puh

Än en gång blir jag glatt överraskad av viasat! Nog för att det är ett reklam-brev men ändå! Det är ett roligt reklam-brev! Det kanske bara är jag men jag äääälskar att få brev.. okej detta brevet var inte till mig men älskar också att få brev som handlar om olika filmreklamer, därför får jag ett leende på läpparna när jag ser att vi fått brev från viasat. Skiter fullständigt i att det står "Eva Karlsson" på utsidan, det här är till mig! Den här gången har dem skrivit ett brev från självaste Nalle Puh. Det bästa var ju att det var (fake)honung över hela brevet, "how cute!!" 
Sen blev jag ju glad över det faktum att vi får lite extra gratisfilmer denna månaden också, TOPPÄN!
 
Klicka HÄR för att se det förra viasat-brevet jag skrev om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0