Media är tufft

Det här gjorde vi på media lektionen i torsdags: Först hade vi en låång genomgång med Karin, hon pratade om provet vi ska ha inom "Lagar & Regler" torsdag nästa vecka. Efter att vi tagit lunch fick vi som ett "test" att göra ett A3 papper där vi beskrev vad vi tyckte om media. Den svåra var att vi bara fick använda Indesign + att vi bara fick 7 minuter på oss! Så den första tanken var "PANIK!".. Fast kom ganska snabbt på en idé.

Jag kom aldrig på hur man ändrade tjockleken på penseln jag ritade loket med. Vilket var synd. Men, som tur var gillade han idén och jag fick till och med hänga upp den på väggen! (Fast är själv inte speciellt nöjd :S Och det säger jag inte bara för... för att. Utan menar det. Den kunde ha varit bättre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0