My first..

..kiss went a little like THIS!
Eller nääe! Men min första skoldag gick såhär:
Det började med att
bussen körde förbi mig. -.- Viftade som en galning med händerna men den stannade inte. :S Visade sig att det inte var en tillfällighet eftersom det stannade inte för Julia heller. Jobbigt!
Så jag fick springa hem och väcka mamma. Hon vaknade ´blixtsnabbt och körde mig och Julia te skolan. Hehe, bra start på dagen..!
Sen var det upprop och allt gick som planerat. (Y) + att jag fick överskåp - awsome!
Kommer nog bli jätte bra. Lite svårt att hitta i början bara.
Ser redan nu att torsdagar kommer bli min favorit dag. (A) Då har vi mediaarbete inprincip hela dagen! :'D
Så här ser mitt preliminära schema ut -->

Ser inte tiderna men längsta dagen är till 15.25 ;) Grymt! ^^

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det låter ju nice :)

2011-08-22 @ 16:09:40
URL: http://frostbite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0