Филми!

Nu har jag några AWSOME filmtips till er! X'D

Först vill jag tacka Emma för att jag fick "Pojken i randig pyjamas" av henne! :D Den var verkligen jätte bra, väldigt sorglig dock. Filmen ger dig en överblick på hur Judarna blev behandlade under "Hitlers storhet".  
Så jag tipsar alla er där ute att checka den!


Sen så vet ni säkert att jag har praoat på Hemmakväll denna veckan och jag har fått hyra gratis film! :D Som ni vet är jag en film-nörd så det passade mig alldeles ypperligt! (:
Dessa 2 var de bästa av de 5 filmerna jag sett denna veckan..

Case 39
Skräckis.. självklart måste jag passa på att se ännu en skräckis.. trots att jag har mer är 24 olika här hemma!
Den är iaf väldigt bra.
Hatar hon "Bridget Jones" !!! (Haha, det är bara för hennes roll i Bridget Jones asså..) Men i denna filmen var hon helt okej. (Y)


The Runaways
Den handlar om bandet "The runaways" .. Den är helt klart värd att se! Den lockade mig genom att det var Kristen och Dakota som hade huvudrollerna. Dom är nice! (Y)

KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Emma

haha :)

varsegooood ;)

Pojken irandig pyjamas va jättesorglig men ändå bra. Shmuel va så humla sööt , eller a det var Bruno med :p

Hahah ;D

2010-11-19 @ 08:53:40
URL: http://emcioz.blogg.se/
Postat av: Josefin

filmnörd :D<3

2010-11-22 @ 16:10:59
Postat av: Sofie Bengtsson <3

Jag har set pojken i den randiga pyamasen förra årret när vi hadde förintelsen i skolan :( O det verkar som jag tyckte det var mer sorjligt än dom andra tyckte fast dom tyckte ju såklart också de va sorgligt men endå :'(

2010-12-30 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0