Öland

Yes, nu har jag varit på Öland! =3
Jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder. Är helt enkelt för lat för att ladda över dom på datorn. Så med andra ord blir det inga bilder nu heller ... xD

På Öland har jag gjort detta:
Badat, solat, varit på Ölands djur & nöjespark, badat, grillat, spelat ds, badat, kollat på film, kört agility, shoppat, solat, fått mens, duschat, gått ut med hundarna OCH badat!
Jupp det var allt jag kunde komma ihåg just nu. Vi hann aldrig spela minigolf :/
Det har varit kul men VÄLDIGT varmt!
Sen tog bilresan 5timmar.. jag vill inte rekomendera att åka bil 5 timmar när det varit så varmt som det va! =O Det va hemskt! Drack 3 ramlösa flaskor på hemvägen! >.<
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: josefin

låter kul :D men tycker du kuned badat lite mer.. ;)

2010-07-11 @ 12:36:47
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: Louise

Håller absolut med Jossan!

2010-07-11 @ 13:31:15
Postat av: Fanny

öland, kkuuul :'''> ska dit nästa vecka 8D

2010-07-11 @ 18:37:08
URL: http://deutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0