24-01-10!

Idag har det varit .. en innebandy dag! <3
Spelade ju mot 94:orna igår. Det gick ganska bra för mig i den matchen o idag gick det nästan bättre. Vi mötte skår idag och aa.. *ingen komentar* Dom är inte så bra, vet inte om dom ligger sist elr nästsist i serien.
Iaf.. vi ÄGDE dom! Vi vann med 9-1 ^^
Och jag gjorde 1 mål och 2 assister x'D
Det är KUL att spela i samma line som Sandra! xD

Efter matchen åkte jag och kollade när Nicklas spelade match. Dom vann med 7-5.
Sandra vad där och jag o Sandras mamma Marie, mobbade henne ^^ HaHa!

Men jaaoo.. imon är det skola igen [Tråkigt]

Och just det.. idag tog jag ännu fler bilder på kaninerna ..
Här kommer några av dom! --->


Och en sak till...
OMG! Hur kan jag fått 21 bes idag.. jag som inte ens har bloggat idag!?
SOOOOOO HAPPY! x3

Japp det va det.
KRAM // Tessan

Kommentarer
Postat av: Elise

GrattIIS! 9-1, inte dåligt!

2010-01-25 @ 18:49:03
URL: http://buselise.devote.se
Postat av: Johanna

Hihi söta! :P Haft kaniner men har inte tid.. Ska fixa en kaninuppfödning så fort ja gått ut skolan.. Dock belgisk jätte ;)

2010-01-25 @ 19:10:56
URL: http://johannavkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0