Nina <3

Igår fick man hoppa över träningen för att man hostade för mkt, och idag får man hoppa över skolan + matchen!
Vad är det här!?
Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk för på måndag eller tisadag så ska jag och Emma intervjua några på smådjursakuten! Och då kan jag ju inte vara sjuk! :'O

Men aa jag har inte gjort så mkt idag och därför ska jag skriva om hur helgen har varit när Nina var på besök! xD Helgen började på en fredag. På fredagen gjorde vi inte så mkt, vi skulle igentligen ha åkt och kollat på ett genrep med melodifestivalen. Men mamma ville inte åka för det snöade för mkt! Fast jag förstår henne. :/ 
Så iställer bestämt vi oss för att lata oss framför singstar-mickarna och Buzz-kontrolerna! Hihi det va kul! Väldigt flummigt men kul! :'D<3
På lördagen började vi spela in en komedifilm, som inte blev så "komediig" ..
Den blev mest flummig.
HiHi^^ Kolla här -->


Humm.. skratta inte för mkt bara! XD
Igentligen skulle vi göra en annan som skulle heta PanPizza . Typ komedi på PeterPan. Men vi hann inte göra klart den och de första tagningarna blev inte bra så jag hoppas Nina vill göra om den helt nästa gång vi ses, för det vill jag! :D

Nina fick även en prao-plats här i kungälv!
Det betyder att hon KANSKE ska stanna hos oss i 2 veckor! :D:D:D
Jippi! X'D

Men nu känner jag att detta inlägget blev väldigt långt så.. hejdå alla!
KRAM // TessanK

Kommentarer
Postat av: Elise

hahah! x)

2010-03-01 @ 20:52:43
URL: http://buselise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0