SJUK!

Efter att dagen igår varit riktigt lyckad, självaste JULAFTON! Till idag.. tror inte att man kan må så dåligt som jag gör just nu! Världens huvudvärk, halsen bränner och näsan rinner! -.-

Men jaja.. för att pigga upp stämmningen
LITE.
Detta är det jag kommer ihåg av julklapparna jag fick igår -->
*
3.000kr (Har råd med en systemkamera nu!)
* Necissär x2
* 2 filmer
* Sovsäck
* Parfym
* Datormus
* Mini bords-fotbollspel
* Kläder
* Dagbok

Är riktigt nöjd!
Nu under mellandagarna så hoppas jag på att hitta en billig kamera! XD
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Julia

Mår faktiskt oxå lite dåligt... :/



Låter som om du fick bra grejjor ju! :)

2010-12-25 @ 20:01:45
URL: http://foreverjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0