Scrapbook kit

Ja, nu har jag varit på ullared!
Mådde inte så bra just då så jag var inte på shopping-humör. Köpte "bara" en tröja.. sen köpte jag julklappar också ;) Men viktigast av allt så köpte jag bl.a "
" :D Wiiiiiie...! Här ska göras julkort!

Men.. så smart som man är så har jag inte köpt några färdiga "kort mallar" så får gör korten för hand. OCH eftersom jag inte har ngt vitt, svart eller rött tjockt papper så blir det inga roliga JULkort. Så jag får vänta lite med det! XD Hehehehehehehe..!

Istället tog jag fram min "
"och började ... klistra >.<
Så här blev då resultatet -->  
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: fannywikström'

Blev fint ju! :>

Btw, kunde inte hålla mig borta haha.. så nu är jag tillbaka!

2010-12-17 @ 10:19:17
URL: http://fanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0