Dags att städa kanske?

Idag tänkte jag börja städa mitt otroligt rena och fräscha rum! På bilden ser ni ena halvan av rummet, jag kan lova att den andra halvan är minst lika stökig, hehe. Imorgon kommer det folk hit, Nicklas ska på bal och här hemma ska tydligen vara "samlingsplats" eller whatever innan de drar iväg till själva balen. Inte för att de ska ens se in i mitt rum men måste ändå få det städat innan torsdag då mormor kommer, på fredag är det ju nämligen student-dagen!

I vilket fall är det dags att börja göra i ordning lite osv. Ni kan väl önska mig lycka till(?) för nu sätter jag igång den höga musiken och dansar mig igenom städningen, kommer antagligen bli klar någon gång inatt. STANDARD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0