Where have you been girl?

...well, det är en lång histora.
Den 20 december 2013 hade jag min uppkörning, klarade det och fick mitt KÖRKORT! Jag känner mig fortfarande som världens lyckligaste och idag hämtade jag även ut körkortet på posten. Häftigt. Blomman ovan är present från min goa farmor.
 
Anyways, första gången man kör själv var en go känsla. Pinsamt värre har jag redan besökt drive in:en på donken tre gånger, haha oops. Två gånger med Nina, då vi köpt McFlurry och så när jag var fyllechaffis för brorsan och hans vänner. Stammis jag vet!
Julafton. Som vanligt har det varit en mysig jul. Älskar julafton och allt där kring! Min faster och hennes familj kom samt farmor. Julklappssepelt är en höjdpunkt och de tecknade julhälsningarna på tv var lika bra som alltid! Är supernöjd med julklapparna jag fått och är också väldigt nöjd med julklapparna jag gav bort. Bland annat fick min bror en mugg där det är bilder på mig och texten "jag älskar min syster!" Han har en tendens att säga "Men du vet att jag gillar dig.." när han retas. Köpte ett familjespel till familjen som vi spelat minste 4 gånger redan. Super.
Till nyår bjöd jag hem min kära kusin. Jag hade redan lovat att vara chafför till mina föräldrar och Nicklas men efter att vi kört dem visade Nina mig några härliga drinkar, champagne, vi käkade ost och kex och jag introducerade filmen Hunger Games till Nina. Efter det frågade jag konstant om hon gillade den eller inte, men jag tror hon tyckte den var ganska bra! Den dög väl. 
 
Over all har jag haft det bra sedan jag skrev sist. Sista veckan innan jag gjorde körkortsteorin och uppkörningen var ett helvete, hade ångest så det skrek om det. Men efter det har jag inte mått annat än bra. Jag har också en del filmer jag skulle vilja tipsa om så förhoppningsvis tar jag mig i kragen och faktiskt skriver om dem i en snar framtid. Har också lovat att skriva om produkterna jag fick i min Body Shop-adventskalender så det ska jag göra. Blir ett långt inlägg med det framöver. Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0