Nytt år, nya tankar

Jag hade kunnat göra en sammanfattning på året 2013.. fast tycker inte mitt liv är så värst intressant. Det är inte lätt att blogga. Älskade det när jag var mindre men nu har jag aldrig något kul att skriva om, inga bilder att visa och fantasin är alltid slut.
 
På något sett känner jag mig begränsad. Vilket ni förmodligen inte håller med om, men det är ofta jag vill skriva om saker som jag snabbt ångrar och tänker "Fast nej, det blir för personligt." Tråkig? Kanske. Jag vill bara inte att folk ska dömma mig. Mesig? Ja. Mina allra innersta tankar sparar jag och skriver i min egna, personliga dagbok istället. Ja, jag har fortfarande en sådan.
 
Vad ska jag göra? Jag tänker inte sluta blogga. Men som ni märkt blir det hela tiden långa bloggpauser och vad jag än skriver så kan jag inte lova att det blir en daglig uppdatering etc. Jag bryr mig inte heller om ni väljer att sluta "följa" bloggen. Jag ser inte längre bloggandet på samma sätt som jag gjorde förr, vill jag skriva av mig så gör jag det men ingen press, all right? Inläggen kommer när de kommer. Kika gärna in så mycket ni vill och kommenterar gör mig bara mer motiverad. Kommer ha kvar denna blogg en lång tid, kanske hela livet. Skulle aldrig kunna radera den, trots familj, flytt och utveckling. Det här kommer alltid vara min "gamla samt nya dagbok." Makes no sense men så är'e.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

gör en till blogg som är bara för dig eller som är anonym!? Lösenordsskyddad kanske till och med? En sådan har jag - mycket befriande.

sv: Tack snälla, gud så glad jag blir :')

Svar: Har faktiskt funderat på det.. och kanske startar upp en. Gillar inte grejen med att behöva koda, göra ny header osv, är för lat för det haha. Men får säkert någon inspirationsbomb någon gång då jag gör allt men vi får se.. Just being honest ;) Gillar folk som har unika bloggdesigner.
Therese

2014-01-05 @ 19:06:39
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Ida

Roligt att du tänkt att man ska få läsa dina inlägg varje dag!
Kramsiar <3

2014-01-05 @ 22:30:52
URL: http://www.idakarrlsson.weebly.com
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Blogga bara när du själv känner för det :)

2014-01-10 @ 10:11:45
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0