The bling ring

Såg denna filmen enbart på grund av skådespelarna Emma Watson och Taissa Farmiga (tjejen i American Horror Story.)
Men oj, vilken besvikelse!
Kort sammanfattning: Man kan nog säga att killen Marc är huvudrollen. Han blir kompis med ena tjejen Rebecca och filmen handlar om att detta gäng åker runt och rånar kändisars hus. Jag antar att det är baserat lite på verkliga händelser (inte säker dock.) Mycket grupptryck. Vet inte vad man kan skriva mer? 
 
Trots att jag kollade klart på hela filmen tycker jag inte ni ska slösa eran tid på den. Mina förväntningar var höga med tanke på skådespelarna men gillar inte Emma Watson i denna rollen. Hon gör så många andra bra filmer och den här bitchiga "I don't give a fundge"-rollen passar inte henne. Nä, jag tycker inte det.
Men som sagt, slösa inte tid på denna filmen. Är ni sugna på liknanade men bra filmer kan jag rekommendera: The First time, LOL. Kommer inte på några filmer med riktigt samma "råa material" men är ni intresserade av en serie så SKINS. Har nämnt serien många gånger förut men kan inte låta bli. Bara kolla de tre första avsnitten, amazing.
 
Här kan ni se TRAILERN. IMDB. STREAM.

Kommentarer
Postat av: Felicias mode

åh den filmen skulle jag såå vilja se! :)

Svar: Hehe aa, jag gillade den inte men det kanske du gör! ;)
Therese

2013-11-13 @ 13:58:09
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: Veronica Eriksson

Har tänkt och se den, men känns inte som någon ide nu! Bra att du varnar haha :) Kram

Svar: Hehe nä det är ingen jag rekommenderar fast det är ju en smaksak ;)
Therese

2013-11-13 @ 19:22:00
URL: http://vveronicas.com
Postat av: Rebecka

Alla säger olika om den filmen, haha

Svar: Hehe aa jag håller med! Jag tycker i alla fall att den var kass :P
Therese

2013-11-14 @ 15:55:18
URL: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0