Vad händer med bloggen nu?

Varför det fortfarande är 2-3 pers som checkar in här ibland förstår jag inte. Men tack!
 
Tänkte faktiskt börja starta upp lite igen. Kommer fortfarande blogga huvudsakligen på www.bananapancake.blogg.se men filmnörd som jag är tänker jag göra detta till en "filmblogg". Inläggen kommer med andra ord bestå mest av filmtips, trailers, filmrecensioner och likanande.
Är för lat för att ändra headern och skit men tossan kommer nu vara länkad till bananapancake och jag kommer meddela i mina inlägg där att jag gjort något här. Kanske, okej jag har inte bestämt mig än.
 
Wow, känner bara för att skriva en massa. 
Men så ligger det till för just nu. Hoppas ni trogna gillar idén. (Y)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du skall börja blogga här ordentligt! Saknar denma bloggen!

Svar: Har funderat på det, men har ingen lust att blogga what so ever :/
Therese

2013-09-09 @ 00:21:23
URL: http://emmaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0