Nattmänniska var det ja

Så här inspirerad har jag inte känt mig på länge! Efter att jag gjort klart bilduppgiften vi har tills imorgon så tänkte jag att "varför inte börja på mediauppgiften som ska vara klar på torsdag?" Hade nämligen en idé men vet att det kommer ta ett tag att göra + att man ska skriva text till. Pluggade in hörlurarna och eftersom jag är som piggast och mest fyndig nu på kvällen/natten så flöt/flyter allt på. Nu tänkte jag dock lägga mig men känns riktigt skönt att jag har börjat och planerat. Vet inte om jag kommer få klart allt eftersom jag inte är sådär jätte bra kompis med indesign som våran lärare så gärna vill att vi jobbar i. Får se imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra som gillar katter

jag vill vara ugglan!

2012-10-03 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0