Melodifestivalen 2012

Måste säga att alla bidrag som var med i finalen i år, alla låtar var bra! Eller.. om man jämnför med tidigare år så tycker jag att alla låtarna hade chans att vinna. Inte för att jag gillade varken Torsten eller Ranelid, men det fanns ändå något i deras låtar som gjorde att dem platsade i finalen. Mina personliga favoriter var Loreen (SJÄLVKLART!), Dead By April och Ulrik. Men hejade faktisk på Loreen sen första deltävlingen hon var med, så tyckte hon var en förtjänade att vinna! Det var en jäkla tur att inte Danny vann, gillade inte hans låt! Det är ingen idé att vi skickar låtar som 'Amazing' och 'Shout it out' ut i Europa för att representera Sverige. I alla fall inte om vi faktisk vill vinna.

MenMen.. som sagt, detta året var det ovanligt många bra låtar och jag blev extra glad när EUPHORIA vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0