Ingetorp

Idag tog jag och Emma en cykeltur till ingetorp.. haha det var kanske lite längre än vad vi hade trott. Men väl framme var det är skönt att få ta sig ett dopp, det var första gången för mig i år, sketa skönt i vattnet ju! (H) Hemvägen kändes betydligt mycket kortare.. 
Men är grymt nöjd över dagens lilla 'äventyr', om inte så hade jag antagligen fortfarande suttit i pyjamas vid 2-tiden. Men aa kändes som att vi utnyttjade solen och värmen bra. Man kanske till och med fick lite färg?
Ledsen för det tråkiga och bildlösa inlägget, blogg.se-appen funkar inte och jag kan helt enkelt inte ladda över bilderna till datorn. Sorry folks!

Kommentarer
Postat av: Emma

ALDRIG att jag cyklar dit igen! x)

Svar: Haha kanske en dag då man har extremt mycket energi att göra av me..? X')
Therese

2012-06-29 @ 02:28:23
URL: http://www.emmaaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0