Förvirrad


Okej, så jag loggar in på blogg.se och... det ser ut som en helt ny sida! I chock försöker jag läsa vad det är frågan om och tydligen är det här den nya looken? Är det bara jag som ogillar förändringar på sidor som blogg.se och facebook? Jag som börjat vänja mig och allt. Fast samtidigt har jag kollat runt lite och det finns ju en del förbättringar, som ex. man kan se hur många inlägg man gjorde på en viss dag och det bästa är att man kan välja mer än en kategori! Har försökt fixa den inställningen hur länge som helst, har alltid svårt att bestämma mig för vilken kategori jag ska ta men nu behöver jag ju inte det, hehe. Men som sagt, har inte bestämt mig för vad jag tycker om förändringen än men.. JAG VÄNJER MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0